Zavřít

Reklamace, výměna a vrácení zboží

Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na reklamace@matejovsky-textil.cz.
Všechny zásilky, které k nám dorazí, jsou zadány do systému, o čemž je Vám automaticky odeslán informační e-mail.
O vyřízení zásilky jste dále informováni pracovníkem zákaznického servisu, a to e-mailem nebo telefonicky.
Kompletní informace na toto téma naleznete v obchodních podmínkách.

Výměna zboží

(Tyto informace se týkají výměny zboží na přání zákazníka, např. z důvodu špatně zvoleného rozměru, barvy, apod.)


Vyměnit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním balení, a to nejpozději do 30 dní od zakoupení zboží.
Stačí jej obvyklým způsobem zaslat na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a za co má být vyměněno. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje včetně telefonního čísla, v ideálním případě přiložte kopii faktury. Výměna zboží je možná pouze za položky uvedené v internetové nabídce (skladem)! Před odesláním zásilky proto zkontrolujte, zda je Vámi požadovaný produkt nabízen. Nemusíte se vázat na původní výši objednávky, případný doplatek uhradíte formou doběrečného, v opačném případě do zásilky přiložte číslo účtu, na který má být zaslán přeplatek. Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail.

V tomto případě hradí náklady na dopravu zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!
Ke stažení:
Formulář pro výměnu zboží

Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)

Vrátit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním balení, a to nejpozději do 14 dní od zakoupení zboží. Zboží zašlete klasickým balíkem na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku! Částka za vrácené zboží bude odeslána nejpozději do 10 pracovních dní. Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách (bod č. 7).

Ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace

Zboží k reklamaci zašlete klasickým balíkem na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a uveďte, z jakého důvodu zboží reklamujete. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku!
Ke stažení:
Formulář pro reklamaci zboží

Zkušenost a tradice

textilní výroby

Kvalitní materiály

a moderní technologie

Úpravy zdarma

zakoupeného povlečení

Doprava zdarma

při nákupu nad 3 000 Kč

TOPlist