Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním tohoto webu s jejich používáním souhlasíte. Další informace Rozumím
Sleva na přehozy Sleva na přehozy

Reklamace, výměna a vrácení zboží

Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na reklamace@matejovsky-textil.cz.
Všechny zásilky, které k nám dorazí, jsou zadány do systému, o čemž je Vám automaticky odeslán informační e-mail. O vyřízení zásilky jste dále informováni pracovníkem zákaznického servisu, a to e-mailem nebo telefonicky.
Kompletní informace na toto téma naleznete v obchodních podmínkách.

Výměna zboží

(Tyto informace se týkají výměny zboží na přání zákazníka, např. z důvodu špatně zvoleného rozměru, barvy, apod.)


Vyměnit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním balení, a to nejpozději do 30 dní od zakoupení zboží. Stačí jej obvyklým způsobem zaslat na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a za co má být vyměněno. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje včetně telefonního čísla, v ideálním případě přiložte kopii faktury. Výměna zboží je možná pouze za položky uvedené v internetové nabídce (skladem)! Před odesláním zásilky proto zkontrolujte, zda je Vámi požadovaný produkt nabízen. Nemusíte se vázat na původní výši objednávky, případný doplatek uhradíte formou doběrečného, v opačném případě do zásilky přiložte číslo účtu, na který má být zaslán přeplatek. Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail.

V tomto případě hradí veškeré náklady na dopravu zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!
Ke stažení:
Formulář pro výměnu zboží

Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)

Vrátit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním balení, a to nejpozději do 30 dní od zakoupení zboží. Zboží zašlete klasickým balíkem na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily (standardní zákonná lhůta 14 dní). Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku! Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách (bod č. 7).

Ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace

Zboží k reklamaci zašlete klasickým balíkem na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a uveďte, z jakého důvodu zboží reklamujete. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku!
Ke stažení:
Formulář pro reklamaci zboží

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
TOPlist

Využijte mimořádné slevy 20 % na všechny přehozy!

Stačí si zakoupit jakýkoliv přehoz z nabídky a v nákupním košíku zadat slevový kód SLEVANAPREHOZY. Sleva se uplatní na všechny zakoupené přehozy. Platí do 30. 9. 2018.
Upozornění: Na objednávku s tímto slevovým kódem nelze uplatnit další slevové poukazy.