Nabídka práce

Pracovník/Pracovnice v zákaznickém servisu a v administrativě

Nabízená pracovní pozice vyžaduje zápal pro věc, týmového ducha, smysl pro zodpovědnost a chuť učit se neustále novým věcem. Vlastní iniciativa a snaha podílet se na bezproblémovém chodu společnosti je vítána.
Pokud jste se v této charakteristice našli, pak se o Vás rádi dozvíme více… 

NÁPLŇ PRÁCE

  • obsluha zákaznického servisu (komunikace se zákazníky, reakce na dotazy, zpracování objednávek a cenových nabídek)
  • administrativní a organizační činnosti spojené s provozem společnosti (evidence faktur, objednávky drobného zboží a kancelářských potřeb)
  • zajištění chodu recepce v sídle společnosti (evidence a správa pošty, zajištění drobného občerstvení pro obchodní partnery)

POŽADUJEME

  • ukončené SŠ vzdělání
  • velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, týmového ducha
  • znalost práce s PC (MS Office, Poštovní klient) podmínkou
  • ochotu učit se novým věcem a aktivně sledovat dění ve společnosti
  • pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • reprezentativní vzhled a vystupování
  • předchozí zkušenosti z prostředí administrativy/zákaznického servisu výhodou
  • znalost cizích jazyků vítána

NABÍZÍME

  • zázemí ve stabilní a neustále se rozvíjející české společnosti
  • příjemné pracovní prostředí, přátelský a mladý kolektiv
  • odpovídající platové ohodnocení
  • zaměstnanecké benefity

NÁSTUP: březen 2022, zaučení v průběhu února

Životopis včetně motivačního dopisu můžete zasílat na adresu prace@matejovsky-textil.cz.

 

BRIGÁDNÍK – možnost dlouhodobé spolupráce

NÁPLŇ PRÁCE A OBDOBÍ

  • příprava a balení zásilek pro e-shop
  • dle potřeby práce ve skladu
  • sezónně v období od září do prosince

NÁSTUP

  • zaučení je vhodné již v průběhu léta (červen – srpen)

POŽADUJEME

  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
  • týmového ducha

NABÍZÍME

  • sezónní/nárazovou brigádu s možností dlouhodobé spolupráce
  • příjemné a čisté pracovní prostředí
  • přátelský kolektiv
  • 100 – 120 Kč/hodina (čistá hodinová mzda)

 

Zaujaly Vás nabízené pracovní pozice? Pak budeme rádi, pokud nás kontaktujete.
Tel.:          +420 481 621 261
E-mail:      prace@matejovsky-textil.cz

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
TOPlist