Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním tohoto webu s jejich používáním souhlasíte. Další informace Rozumím

Nabídka práce

Jsme stabilní firma s tradicí, s bohatým sortimentem a významným postavením v České republice i v zahraničí. Patříme ke specialistům na designové trendy a udáváme směr stylům v bytovém textilu.

Do našeho týmu hledáme posilu na pozici:

Administrativní pracovník/Operátor zákaznického servisu

NÁPLŇ PRÁCE

  • činnosti spojené se zajištěním chodu recepce v sídle společnosti (evidence a správa pošty, zajištění drobného občerstvení pro obchodní partnery)
  • administrativní a organizační činnosti spojené s provozem společnosti (evidence faktur, objednávky drobného zboží a kancelářských potřeb)
  • správa zákaznického servisu (komunikace se zákazníky, reakce na dotazy, zpracování objednávek a cenových nabídek)

POŽADUJEME

  • ukončené SŠ vzdělání
  • velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
  • znalost práce s PC (MS Office, Poštovní klient) podmínkou
  • ochotu učit se novým věcem a aktivně sledovat dění ve společnosti
  • pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • reprezentativní vzhled a vystupování
  • týmového ducha
  • předchozí zkušenosti z prostředí administrativy/zákaznického servisu výhodou
  • znalost cizích jazyků vítána

NABÍZÍME

  • zázemí ve stabilní a neustále se rozvíjející české společnosti
  • příjemné pracovní prostředí, přátelský a mladý kolektiv
  • odpovídající platové ohodnocení
  • zaměstnanecké benefity

 

Zaujala Vás tato pozice? Pak budeme rádi, pokud zašlete Váš životopis včetně motivačního dopisu a fotografie na email prace@matejovsky-textil.cz.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
TOPlist