Nabídka práce
Jsme stabilní firma s tradicí, s bohatým sortimentem a významným postavením v České republice i v zahraničí. Patříme ke specialistům na designové trendy a udáváme směr stylům v bytovém textilu.
Do našeho týmu hledáme posilu na pozici:
Administrativní pracovník/Operátor zákaznického servisu
NÁPLŇ PRÁCE
- činnosti spojené se zajištěním chodu recepce v sídle společnosti (evidence a správa pošty, zajištění drobného občerstvení pro obchodní partnery)
- administrativní a organizační činnosti spojené s provozem společnosti (evidence faktur, objednávky drobného zboží a kancelářských potřeb)
- správa zákaznického servisu (komunikace se zákazníky, reakce na dotazy, zpracování objednávek a cenových nabídek)
POŽADUJEME
- ukončené SŠ vzdělání
- velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- znalost práce s PC (MS Office, Poštovní klient) podmínkou
- ochotu učit se novým věcem a aktivně sledovat dění ve společnosti
- pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
- reprezentativní vzhled a vystupování
- týmového ducha
- předchozí zkušenosti z prostředí administrativy/zákaznického servisu výhodou
- znalost cizích jazyků vítána
NABÍZÍME
- zázemí ve stabilní a neustále se rozvíjející české společnosti
- příjemné pracovní prostředí, přátelský a mladý kolektiv
- odpovídající platové ohodnocení
- zaměstnanecké benefity
Zaujala Vás tato pozice? Pak budeme rádi, pokud zašlete Váš životopis včetně motivačního dopisu a fotografie na email prace@matejovsky-textil.cz.