Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním tohoto webu s jejich používáním souhlasíte. Další informace Rozumím
  • Vše skladem! Objednané zboží expedujeme vždy následující pracovní den!
  • Zboží zasíláme na Slovensko i do celé EU !
  • Upozorňujeme na zvýšený výskyt padělků našeho zboží na internetu!

Reklamace, výměna a vrácení zboží

Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na reklamace@matejovsky-textil.cz.
Všechny zásilky, které k nám dorazí, jsou zadány do systému, o čemž je Vám automaticky odeslán informační e-mail. O vyřízení zásilky jste dále informováni pracovníkem zákaznického servisu, a to e-mailem nebo telefonicky.
Kompletní informace na toto téma naleznete v obchodních podmínkách.

Výměna zboží

(Tyto informace se týkají výměny zboží na přání zákazníka, např. z důvodu špatně zvoleného rozměru, barvy, apod.)


Vyměnit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním balení, a to nejpozději do 30 dní od zakoupení zboží. Stačí jej obvyklým způsobem zaslat na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a za co má být vyměněno. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje včetně telefonního čísla, v ideálním případě přiložte kopii faktury. Výměna zboží je možná pouze za položky uvedené v internetové nabídce (skladem)! Před odesláním zásilky proto zkontrolujte, zda je Vámi požadovaný produkt nabízen. Nemusíte se vázat na původní výši objednávky, případný doplatek uhradíte formou doběrečného, v opačném případě do zásilky přiložte číslo účtu, na který má být zaslán přeplatek. Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail.

V tomto případě hradí veškeré náklady na dopravu zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!
Ke stažení:
Formulář pro výměnu zboží

Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)

Zboží zašlete klasickým balíkem na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily (standardní zákonná lhůta 14 dní). Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku! Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách (bod č. 7).

Ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace

Zboží k reklamaci zašlete klasickým balíkem na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a uveďte, z jakého důvodu zboží reklamujete. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku!
Ke stažení:
Formulář pro reklamaci zboží

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
TOPlist