Zavřít

Zpracování objednávky

V této sekci je vysvětlen postup a zpracování objednávky dle zvolené platební metody. Dozvíte se také, jak zajistit osobní odběr na prodejně, jak vytvořit objednávku do zahraničí nebo jak změnit nebo zrušit objednávku. Kompletní informace na toto téma naleznete v obchodních podmínkách.


Objednávka placená dobírkou nebo online platební metodou (platí pro ČR)

Jakmile obdržíme Vaši objednávku, automaticky Vám na uvedenou e-mailovou adresu zašleme potvrzení. Hned druhý pracovní den od objednání Vaši objednávku zpracujeme i včetně případné krejčovské úpravy, zabalíme, předáme dopravci a Vy od nás obdržíte e-mail s číslem zásilky a odkazem k jejímu sledování (více o sledování zásilky). Poté od přepravce obdržíte ještě automatický e-mail o převzetí zásilky (resp. jejím zadání do systému přepravní společnosti). Následující pracovní den Vás bude řidič přepravní společnosti kontaktovat na Vámi uvedené telefonní číslo. (Více o dopravě)

Objednáte-li:

  • v pondělí, zásilka bude doručena ve středu
  • v úterý, zásilka bude doručena ve čtvrtek
  • ve středu, zásilka bude doručena v pátek
  • ve čtvrtek, zásilka bude doručena v pondělí
  • pátek nebo o víkendu, zásilka bude doručena v úterý

UPOZORNĚNÍ! Uvedené termíny se nevztahují na státní svátky. V období vánočních svátků se doba expedice může lišit, aktuální informace Vám vždy budou upřesněny v potvrzení o objednávce !


Neobdržíte-li automatické potvrzení objednávky, pravděpodobně:

  1. jste chybně zadali e-mailovou adresu (pro jistotu nás můžete kontaktovat)
  2. máte zaplněnou schránku a přijetí nových e-mailů není možné (smažte staré zprávy)
  3. bylo potvrzení objednávky označeno poštovním klientem jako SPAM (podívejte se do spamové složky)
  4. objednávka nebyla řádně odeslána (pro jistotu nás můžete kontaktovat)

 

Objednávka placená klasickým bankovním převodem (platí pro ČR)

Jakmile obdržíme Vaši objednávku, rezervujeme Vámi vybrané zboží a automaticky Vám na uvedenou e-mailovou adresu zašleme potvrzení o objednávce, jehož součástí jsou i platební údaje. Nejpozději druhý pracovní den od připsání platby na náš účet Vaši objednávku zpracujeme i včetně případné krejčovské úpravy, zabalíme, předáme dopravci a Vy od nás obdržíte e-mail s číslem zásilky a odkazem k jejímu sledování (více o sledování zásilky). Poté od přepravce obdržíte ještě automatický e-mail o převzetí zásilky (resp. jejím zadání do systému přepravní společnosti). Následující pracovní den Vás bude řidič přepravní společnosti kontaktovat na Vámi uvedené telefonní číslo (Více o dopravě). Dodací lhůta v tomto případě závisí na tom, jak rychle banka Vaši platbu zpracuje. Není-li částka uhrazena do 7 dní, objednávka je stornována.

Osobní vyzvednutí na prodejně

V případě osobního odběru neobjednávejte přes internetový obchod. Stačí pouze na adresu objednavky@matejovsky-textil.cz zaslat seznam zboží a uvést datum a hodinu, na kterou má být připraveno. Zboží zaplatíte hotově nebo kartou přímo v podnikové prodejně v Semilech (Tyršova 356, 513 01 Semily)

UPOZORNĚNÍ! Zboží je možné vyzvednout po předchozí dohodě také v sídle firmy, kde lze platit v hotovosti i kartou.  

Objednávka na Slovensko

Pro objednávku na Slovensko platí stejný postup, jako pro objednávku v rámci ČR (zvolte přepravní společnost DHL). Pouze dodací lhůta je o 1 pracovní den delší (z důvodu předání zásilky mezi dopravcem v ČR a DHL na Slovensku). Řidič na Slovensku vybírá doběrečné v eurech.

Objednávka do zahraničí (EU)

Pro objednávku do zahraničí platí stejný postup, jako pro objednávku v rámci ČR. Objednejte běžným způsobem a zvolte dopravu DHL do příslušné země EU (mimo Kypr, Maltu a některé ostrovní části Řecka), při výběru dopravy se zobrazí i její cena. U objednávek do zahraničí je možná pouze platba klasickým bankovním převodem nebo platební kartou online. Vaši zásilku předáme dopravci následující pracovní den po obdržení platby. Doba dodání poté závisí na možnostech přepravní společnosti.


Změna / zrušení objednávky

Pokud chcete jakkoliv změnit nebo zrušit objednávku, učiňte tak odpovědí na potvrzení o objednávce, které ihned po nákupu obdržíte na zadanou e-mailovou adresu. Vzhledem k rychlé expedici je třeba změny hlásit co nejdříve, nejpozději do 9:00 následujícího pracovního dne od objednání. Je-li objednávka vyexpedována a předána dopravci, nelze už změnu ani zrušení provést.

Klientské úpravy povlečení

Ke každé objednávce nabízíme úpravu povlečení zdarma (možné je pouze zmenšení). Stačí požadovaný rozměr napsat do poznámky k objednávce a my už se o vše postaráme. Úpravy nemají vliv na dodací lhůtu, provádíme je hned druhý pracovní den od objednání. Lze upravit jak povlak na cíchu, tak na polštář.

UPOZORNĚNÍ!
Úpravy povlaků na anatomické polštáře, dále úpravy napínacích prostěradel, přehozů a dekoračních závěsů neprovádíme.

Zkušenost a tradice

textilní výroby

Kvalitní materiály

a moderní technologie

Úpravy zdarma

zakoupeného povlečení

Doprava zdarma

při nákupu nad 3 000 Kč

TOPlist